Pages

Thursday, August 11, 2011

..++Vlog Pertama Aku Hasilkan Bersama Umie++..

Assalammualaikum wr.wbrth & hai ! Kepada semua pembaca blogger yg aku sayang *dan2 jehh aku teross syg! haha :p* Kat sini, aku ade update sikit, tentang penghasilan video cakap2 *PERTAMA AKU BUAT! :D* bersama member aku UMIE aka team member aku utk project Hari Habitat Sedunia 2011. Jemput tengok ! :D
Inilah hasil edit'an aku yg pertama. 1 hari 1 malam aku x tido sebab nak siapkan . *aku mati2 igt cikgu nak project ni esok harinya. huhu. * sampai aku study PA * ade test * pon ala kadar jehh. huhu . Tapi, so far, aku berpuas hati walaupon x sehebat video2/ vlog yang lain. hehe. *as amatur, aku bangga ! haha * Thanks pada ummi, sebab da berjaya 'layan' kepala aku . :D hehe. and thanks sbb da bebel pasal kempen 3R dan penjanaan sisa kat dlm video aku ni. ^_^ dan thanks sekali lagi sebab da cover org sepatutnya. *wink ;) *
Jadi, aku akan teruskan usaha utk buat video utk Hari Merdeka tu pulak. Hope lagi bagus dr yg ni, *aku twu yg ni mcm low quality, tapi, jgn hina ckp gmbr x terang ! *aku marah-fara kadir pon marah sebab, aku gune
handycam beliau. haha. thanks FARA! :))* *x terang sebab lighting x baek, so, ape2 jelaa! aku x kesah :p*


aishahKay : bila tgk byk kali, "eyh! klakar jugak video ni.. :D" DAN... "comel jugak umie ni. hahaha! " :p

No comments:

Post a Comment