Pages

Wednesday, August 17, 2011

..++ Mesti ke nak sorong?? -.- ++..

Salam . Hye peeps . *nada takde mood* Jam tunjuk pukul 2.49 petang, aku baru balek dari sekolah.

Sebelom tuh, nak buat suke seposen cket . T.T . Huhu !

Balek tadi, agak me'nyebell' kan. *Haa~ keluar bahasa indon daa* Yelaa. Kena tolak moto !

Ikot jelaa sya, ape susah ?? x puas hati ke pe?! HAA. Chantek ! Aku memang x puas hati . Pehal moto kene tolak? Cakap lahh kat aku kan sebab "KAU TU STUDENT, OBEY RULES! or UTK KESELAMATAN" Keselamatan ape ? Cam xde makna -.- . Aku twu lahh aku student , tapi, hurm. Bukan nak tunjok moto aku bagus ke apee,
eh! tertunjuk pulakk~ hehe :p

Aku malas sebenarnya nak sorong moto . Da laa jalan tu berbukit, penat . Tengah panas pulak tuh . Takkan time hujan pon nak sorong kot ? Ape? Kau sorong  gak time hujan? *Bagoss! kau patuh! -.-*

Seriously, aku malas ! Moto utk di tunggang-bukan utk disorong . UTK KESELAMATAN ? ahh~ pegy darr.
Aku bukan nak cakap ape lahh kan, nak bandingkan moto ktorg press, dengan pedal minyak yg di pijak laju melulu oleh sesetengah manusia, jauh beza .

Nak cite lagi pasal KESELAMATAN ? Fine~ Impak orang yang dilanggar oleh manusia tekan pedal minyak lagi BESAR dari manusia yg naik tenggiling mcm ktorg ni. Kalau pada kelajuan, setakat mana laa Honda 100 bole pegi kan ? Takot benor. Huh. Kesimpulannya, aku panazz da dua hari kena tolak moto naik bukit and aku bole sorong, tapi pedal-er kena sorong jugak laa . Baru fair~


aishahKay : sorong? Fine . Ikot jelaa. -.-

No comments:

Post a Comment