Pages

Saturday, August 6, 2011

..++Pertandingan Mencipta Video Merdeka++..

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca blog yg tegar :p Hehehe.

Hari Jumaat lepas, time aku sebok2 nak kemas, nak g surau utk bt shoot yg ditugaskan oleh Ahmad,  tetbe dtg satu utusan ni. Dia bawa khabar utk semua pelajar sekolah. Chewahh! haha. Aku igt amenda.Ouh! Rupenya dia beritahu ade satu pertandingan. *KLIK ATAS* . Aku tetbe rasa teruja lahh nak join sebab, hadiah dia sangat menawan hati ku. Ahaks! Lumayan beb! Lagipon, padaku, ape salah nya mencuba n menguji kreativiti. Ye tak? HEHEHEE ! 
 
Tapi, Izat lahh x bole blah. Time aku cakap nak join jugak, ade dia cakap jangan. Hahaa! ape ahh izat ni! *Dia risau ke aku nak bt vid jugak? 0.o Ntahh. takott kot! hahaha!* Jgn risau laa dher! Ade idea, kite bole share what? Same2 ^_^. Hehe.
 
Bila da dpt tahu psl prtndgn ni, ape lagi. Balek aku start meng'google n buat research cket. Haa. Skali lagi aku terujaa. :D . And, timbul lahh segala macam idea kat benak aku ni. And segala mcm software edit video aku nak download. haha.  *lately ni, aku sgt berminat pada videografi, mgkn kerana hasil yg mgujakan aku. Klau nak edit2, haa~ duk berjam dpn laptop pon aku x kesah -sayang mata syahhh!-*

Ni jelaa. Aku harap, aku berjaya buat ^_^ . InsyaAllah. Okay laa. Aku blah dlu. Nanti aku update g. :) SALAM .


aishahKay : Syarat nak kene berkumpulan? HoHOO. aku xde geng lagi lahh. sape nak join? ^_^ Hee

No comments:

Post a Comment