Pages

Sunday, August 7, 2011

..++Kau Hadir dalam Hidupku Buat Kali yg ke-2 ++..

Salam . Morning peeps! Huhu. Title entri aku poyo lebih . Macam ade yg special jehh . ngehh~ Xde ahh. Cuma, cuma, cuma Sad smile . Haihh. Aku kene ni haa!

Photo0583
saket mata. Sick smile. Haihh. ape lahh naseb . And benda ni myebabkan aku x pegi sekolah and terlepaz nak bljr addmath ! Disappointed smileHurmm . Bgn2 sahur jehh, aku rasa mata aku lain mcm. Macam, melekit gtuh. Then, kluar dr bilik, ha! hambekk ! Mak aku tegur ‘saket mata eah dek?’ . Perghh! dalam hati aku, “da dua kali, xkan kot ! Sleepy smile“ Aku mula lahh risau bagai, takott baiknya lambat cm yg lepaz. Then, aku letak ubt mata dgn hrpn bila aku bgn tdo 45minit lagi, mata aku baik n putih kuning cm biasa. Tapi, alangkah terkujatnya aku bilaa~

Photo0581
Ia tetap sama dan x berubah ! Crying face Arghh! Sah aku da kena saket mata! Aku sedih, tapi, xpelaa, mgkin ini dugaan Allah pd aku bulan puasa. Aku terima~ wuu

aishahKay : letak ubat mata bebyk, berkolah mata aku! Smile with tongue out

No comments:

Post a Comment