Pages

Saturday, August 27, 2011

..++ Abang Posmen, Aku nak bagi kerja ++..

Salam A'laik :D .

Raya dah nak dekat, so , mana yang sempat jeh aku utus kan kad ni dulu sebagai tanda ingatan tulus dan ikhlas pada korang . Hee~ Sape yg dpt first, untunglahh :) Sape yang x dpt sekrang , lepas raya kot . hehe ;)

Apa pon , aku secara terbuka nak mintak maaf pada korang , andai sepanjang berkawan aku ade buat salah dan silap . Halal kan segala makan dan minom, nasihat, kutok ---err~ xyah laa. hehe. Segala yg perlu dihalal kan lah . 0-0? Okay ?! :D

And korang jangan risau , sempena hari baik, bulan baik ni , aku pon dengan rasa ikhlas, memaafkan korang . winkk ! ^_^ hehe

Last but not least , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN.



BY THE WAY

aishahKay akan ber'offline dari ber'blogging seketika kerana akan menduduki SPM tak lama lagi . Take care kawan-kawan! ^_^ 

aishahKay : Doakan kejayaan aku sekali ye . terima kaseh ! :D Sayang korang ! 

2 comments: