Pages

Sunday, August 14, 2011

..++Sambutan Hari al-Quds Buat Julung Kalinya di SMKTU2++..

Assalamualaikum . Singgah jap nak update pasal sambutan Hari al-Quds peringkat sekolah menengah yg.. rasanya, buat julung kali kott di adakan di sekolah menengah kebangsaan biasa . *Ini antara apa yg aku diberitahu lahh kan. ;) *Ape pon, setinggi-tinggi tahniah kepada yg terlibat menjayakan program baru ni kat sekolah :D . Aku bangga dengan member2 aku yg bersemangat juang tinggi utk membantu saudara di Palestine sana. Syabas kawan2! :D

 Pen utk jualan amal :)
 Pameran tentang kezaliman Zionis
 Penyokong kuat . hehe :p
 Persembahan pendek tentang keganasan di Palestine .
 Ahmad Afiq dan puisinya ^_^ . *walaupun tgn kau terketar2, aku bolayann aje. hehe :p*
 Pelajar SMKTU2
 opsss! terbawak2 pulak. haha :p
 Jualan amal . Beli2! nanti bole sumbangkan!! :D
 Abang2 dan kakak2 jualan langsung atau . .  direct selling. hehe :p
 x payah nak suke sgt lahh man. :p hehe
 Pameran yg membuka mata, minda dan jiwa . . .
Tunjuk perasan . Tgk gaya da twu kan sape? haha :p

So guys! As Muslim yang bersaudara, sama2 lahh kita bantu apa yg termampu. Yelaa kan. Kita hidup kat dunia ni, x selalu di atas. Saling bantu-membantu lah. X termampu dgn sumbangan berbentuk harta, sekadar doa pun da memadai. Semoga, saudara kita di sana yang sedang bergelut, dilindungi Allah swt.


aishahKay : Bila tengok video yang Ahmad & Afiq bentangkan, sayu hati aku. Hidup dalam ketakutan, Allah ajelahh twu :(

No comments:

Post a Comment