Pages

Thursday, August 11, 2011

..++Berhati-hati Wahai Blogger Tegar++..

Salam ! Selamat petang ! ^_^ *skrg pukul 4.46 ptg, hee*

Aktiviti hari ni, mcm biasa. Aku terasa agak free sikit, hehe *banyak lah aku punya free :p* aku saje pantau-memantau internet. And, aku terjumpa lahh suatu info ini. And, sebenarnya, aku pon rasa TERKEZUTT! gilaa. haa. bukan main terkejut taw. Walaupun aku rasa, ramai blogger otai yg dah twu, bg aku, yg mulai menjinak2 kan diri dalam blogging and yang lain, aku rasa mcm bertanggungjwb lah pulak, ber-ber-ber?? Segala ber lagi lahh utk beritahu pada korang. Ape dia? Eyh2~ da curious eah? hahaha. :D sabor2.

Ni haa cite dia.

Korang percaya tak kalau aku cakap, KALAU KORANG TERSALAH TAIP LINK, CONTOH :

http://sipolanbinsipolan.blogspot.com (konon betol la)

TAPI KORANG TULIS DGN HILANG 'S'
http://sipolanbinsipolan.blogpot.com

ia boleh men'directkan korang pergi . . . .

atau diketahui kewujudan dengan "Mega site Bible studies or_____"
Aku demo bukan sesaje. Aku da try, aku hilangkan 's' dekat ejaan blogspot aku.

Dan, haah! Itu lah 'hasil' yg didapati. Adakah semua telah 'dirancang' sebagaimana yang ramai otai blogger tulis dlm post mereka?? Aku da musykil da >.<! Kenapa bila tulis link salah, atau means tak wujud, keluar menatang !@#$% tuh? Kenapa tak "PAGE WAS BROKEN" ke,, tak pon, "PAGE CANNOT BE DISPLAYED" ke, tak pon, "PAGE UNKNOWN" .


Sebagai blogger Islam, aku rasa sangat tercabar dan bengang bila TER'link dgn sengaja oleh pihak tertentu ke website tersebut. Terkejut tahap gaban bila taip link aku, just TERHILANG 's' jeh kot, terus ke website !@#$% tuh!! So guys! Please ! Berhati-hati dengan setiap apa yang korang TERPERGI. Sama-sama kita kuatkan iman dan JANGAN SESEKALI mudah terpengaruh!

aishahKay :
أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ الله التَّامَّات مِنْ شَرِّ مَا خَلَق

Maksudnya : Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna daripada keburukan makhluk. (Riwayat Muslim)

No comments:

Post a Comment