Pages

Thursday, June 23, 2011

..++NetBook 1 Malaysia F.O.C for Students++..

Assalamualaikum =) . Hari ni, nak cer cket pasal Netbook 1 Malaysia yg diedarkan secara percuma kepada pelajar kat sekolah aku pd 23/6/11-Khamis. Ramai jugak laa yg dpt. Teman dengar crite, mcm 172 org pelajar .. gtuh lerr.. Ape pon, yg da dapat tuh.. Gunakan laa sebaik mungkin, okay? =) Jgn salah guna pulak. Kalau disalah guna tuh, ambek netbook tuh, campak jehh ke longkang..=p *hargai setiap pemberian org dgn lakukan kebaikan ^_^*

Pemberian netbook 1 Malaysia ni, yg aku twu merupakan 1 inisiatif dalam pelaksanaan jalur lebar kebangsaan. Yelaa..Negara kita pun da makin maju kan dari segi pembangunan nye.. =) . Jadi, rangkaian telekomunikasi canggih pon kena laa improve jugak. Kalau da dpt netbook, siap bole ade broadband nak surf internet lagy.. Senang ler nak bt keje sekolah/assignment lpz ni..Internet pon makin laju.. Ye dok?? ^_^ . *teringat iklan TM Berhad (UNiFi)-Bunkface~Laju dooee! =D- Ape pon, nak mohon bukan lerr senang.. Kelayakan harus menepati syarat2 yg di tentu kan.. *aku pon tataw ape syarat dye..ade bdk ckp gaji mak bpk kena RM3K ke bawah. Parents aku, gaji xdelahh smpai 3K, x dpt pon.. =/ .. hehe =p*
All in all...yg dah dapat.. Jaga elok2.. Guna sebaik mungkin.. Guna utk study taw! =p *masuk u nanty nk gune bende alah ni.. hee* ..Sekolah aku dpt brand CSL . Bangge lahh sensorg bawak balik produk buatan Malaysia.. hee ^_^ .. *Aku pon nak jugak!!!!haha =p*

BTW, aku xde keje ni.. hehehee.. Mehh kite tgk cket "APE KATE MEREKA"  bg student yg dapat netbook ni..dgn yg x dapat.. hahaha... *sorry guys..joke! =p*




p/s : aku pon nak jugak!!! =p  hehee.

No comments:

Post a Comment