Pages

Tuesday, July 5, 2011

..++Ape punya jenis manusia laa++..

Salam :) . Singgah sat nak update. hee. Entri aku, ber'tittle kan sebegini.. Ada sebab dye. huhu. Bukan apa, aku kecewa dgn sikap sesetengah manusia yg kdg2 !@#$%. Susah laa nak ckp. Yelaa, byk org byk ragam kan. Aku cume just geram+tak puas hati+marah+bengang pada sorg mamat ni. :/ . Ari ni, aku x pegy skola. Aku teman mak aku pegy buat x-ray n pegy HSA sbb kaki mak aku. *Mak aku jatuh, ade kretakan,so bwk g simen kaki beliau. ciann dye. huhu* And, tgh2 menunggu kat ruang menunggu, ade laa sepasang husband & wife ni. Kesiann laa aku tgk..Tapy aku rasa, bukan aku jehh kesiann kat wife dye. Semua yg ade tu pon sure laa ksian kat si wife ni..Tapy, aku baran gilee kat si husband dye ni.. Mcm x ambek port lgsg yg wife dye tgh menahan sakit.. Mase tuh, wife dye nak g toilet, wife dye duduk atas wheelchair taw. Ade dye buat dekk jehh bini dye nak g toilet! bukan nak tolak kan wheelchair tu..at least smpai kat dpn pintu toilet kan.. da laa toilet tu agak jauh dgn tmpt dye duduk..Husband dye bole buang dang jehh, siap main hp lagy.. *perghh! aku da brasap tgk, rase mcm nak sound jehh suh tolong bini dye! >.<!*
*aku geram! aku upload gambar kau!>.<!*
Bini dye dgn perlahan-lahan, papah gune dinding..grk slow2 g toilet.. Mcm gnie pye husband pon ade.. Ktorg yg ade, kesiann..mcm nak tolong.. Tapy, tkot yg laki dye ni pk lain, igt ktorg myebok tepi kain dye.. and takot dye xleyh terima apa kite buat..maybe dye pk yg kitorg mmg saje nak sindir & malu kan dye..*biasa laa..tgk muke da twu laki dye jenis manusia yg pk kolot!*
*kesian wife dye nak ke toilet yg jauh tuh..huhu :/*
...terus menunggu, sehingga nombor glrn mak aku dpanggil..masuk.. Husband n wife sakit ni, lepas giliran mak aku.. kbetulan kat bilik tu ade dua doktor..so, skali panggil 2 org patients.. *mak aku n wife dye laa* .. Aku sengaja psg telinga..nak twu ape sakit wife dye.. Kesian gile.. Wife dye prgnant, tapy baby dye da meninggal, x cukup bulan.. And paling myedihkan..baby tu still ada dlm kandungan dye lagy.. Kuatnya si wife tu tahan sakit..huhu.. Husband dye,, mcm tunggul aku tgk.. hek x,,hokk pon x,, Dye bia bini dye jehh ckp.. X bersuara pon.. teruk betol.. Then, doktor yg rawat dye mcm da panik aku tgk.. cepat2 dye suroh pegy kat ada 1 katil ni...sbb dorg nak check kndgn dye tuh.. Tapy seriously, ramai doktor kerumun dkt si wife ni.. Aku rasa, mesty kes dye serious smpai dekat 10 org doktor pegy kat katil ward dye.. Ouh!! Si husband ni!! grrr~! Dye boleh blah keluar terus, mcm x risau pon dkt wife dye! hangenn aku tgk! Akak aku yg kbtln ade pon x puas hati ng husband dye..Dye betol2 mcm x kesah.. :/ ..

Rawatan mak aku cepat.. Jadi, aku tataw ape jadi ng wife tuh..sbb aku da nak kena balik.. Otw keluar bilik tuh, aku prasan, doktor kat katil dye memang ramai.. Aku doa, moga2 si wife tu xde ape2 yg teruk.. aminn..

p/s: So, those men... Please.. Hargailahh & lindungilahh kaum wanita.. :)

No comments:

Post a Comment