Pages

Saturday, July 16, 2011

..++ The BEST SMILEs in the WORLD++..

Salam! :) Sehat x? Hope korang sehat2. Aku ng family pon, alhamdulillah :D . btw, straight to the point.. :E hee..  Memandangkan aku suke ambek gambar..x kire laa tumbuhan ke, binatang ke.. waima manusia sekalipun.. Aku detect ade some specialities bila amek gmbr org.. Terutama, bila time korg nak senyum.. :) Mcm2 style ade.. Tapy, aku bg 5stars atas senyuman org TERBAEK kat bwh ni! :D. Tahniahh sebab dah menang ranking senyum dalam byk2 gambar aku :DD .

TEMPAT 10 TERATAS, JATUH KEPADA ;


BONDA TERSAYANG KU :)


KAKAK KU :)

FARIDAH aka FYDA :)

FATEN NANA :)

HAFIZ KAMAL ! :)

ANAK EN. OTHMAN! A-M-I-R-A :)
 KAKAK SENIOR : SHUHADA :)

MEMBER BAZAAR/ KELAS F1-F3 : AMIRUL JAMEL :)

 EKIN :D
dan..yg terakhir adalah : NAZIFI NASRI :)


Tahniah pada korang, kerana berjaya memonopoli tempat 10 teratas di hatiku. Ahaks! Senyum sokmo! :D

p/s: Senyum itu sedekah | Penawar sakit | Agen anti-penuaan yg paling berkesan. hehehe. :)









No comments:

Post a Comment