Pages

Wednesday, September 21, 2011

..++ Sapu ajelah ape yang ada ++..

Hey guys ! :D Assalamualaikum ! Tengah buat ape ? Sehat ? Hee . Nak update sikit , walaupon aku rasa mcm dah agak TERLAMBAT . tapi aku tak pedulik ! nak tulis gak . Hehe . Sekitar penghujung bulan 7, sekolah aku da buat Hari Sukan Sekolah buat kali yang ke-8 kalau tak silap lahh *nampak sangat pelupaa :p * tapi aku rasa tarikh tu yang mcm x bolee blah . HAHA . yelaa . pasal , yang dipertandingkan hanyalahh . . .

  1. LARI,
  2. lari,
  3. Lari dan
  4. LaRi
Jadi , sebelom date tu sampai , cikgu2 rumah sukan bertungkus lumus dan tonggang terbalik mencari wakil . HEHE . kalau yang lower form, aku x dang sangat sebab ramai yang muke2 otai lari lahh . Memang bertahon laa masok race tu . tapi . yang problemnya skrg bebudak upper form ESPECIALLY FORM 5 ! HAHA . 
Time hari sukan tu berlangsong , aku mcm nak berdekak jehh bila tengok umat2 ni yang x pernah2 turun padang, tup2 dah berlari pulak . 
 Dulu otai ni , then bersara then sambong balek. hehe
 tutup sikit mulott 2 anak cik kadir :p . Ni yang x pernah2, tup2, ade nombor da. haha
 Dulu zaman sekolah rendah , twu laa kot aku si yah ni lari , da sekolah men, KURANG tahu plk. haha
 Lebih kurang same jelaa si Faiqah ni dgn si yah tu , haha . tapi x sangka , masih brasap berapi ye kome :p
 Haiyaa ! Zhi Qian ! You pon same race ka ?! haha
Amerr oii , lari le kau . haha

Bagusnya member2 aku ni , terdesak2 boleh guna gak . HAHA . Yelaa , sbb , korang aje yg wakil 18 kan ? Lawan pulak dgn otaimer yang ni haaa  

Ape pon , WELL DONE korang semua ! :D aku bangga sebab korang telah dipaksa berlari sebab mmg sah2 da xde wakil lagi, jd korang laa calon nye  XD . HEHE


aishahKay : aku naib johan lontar peluru :D *Okay fine! xde kaitan. HAHA :p *

No comments:

Post a Comment