Pages

Saturday, June 22, 2013

..++Finally, three panels++..

Before abes cuti ni, aku dah nekad nak design something utk wall rumah. Walaupun buruk, terimalah mak ku dgn hati terbuka. Haha. Berazam nak buat floral painting on canvas. But, aku takde idea sangat. Jadi guna khidmat google utk dapatkan idea. Yang mana berkenan, boleh jeh ambik and try apply memana yang patut. And ya, aku bukan professional. Aku lebih suka untuk meniru apa yang cantik dan buat apa yang aku rasa menarik. Sebab, seni ni subjective. Luas. Belajar lagipun kan. Tak salah pada aku

 Sketch dulu idea yang terkeluar 
 Start conteng atas canvas.
 Zas-zas gaya pro~ Dah siap ! Haha
 Tara. Mak aku mesti pengsan tengok. Hehe
Finally, aku berjaya siapkan. 

Nak and tak nak jeh berkarya gini. Heheh

aishahKay : 1st karya saje2 berjaya dihasilkan. Well done to myself :D 

No comments:

Post a Comment