Pages

Thursday, November 29, 2012

..++ Stulang Laut++..

Assalamualaikum. Hoii korang ! :'D
Sempena cuti sem yang tak berapa nak panjang ni , aku decide menghabiskan minggu pertama dengan pergi 'menembak' waima outdoor shoot lah sebelum aku teruskan minggu akan datang dengan bekerja secara sambilan. And, untuk kali ni, aku try pergi ke tepi laut, iaitu Stulang Laut. So far, tempat ni adalah one of the interesting place yang ada dekat bandar Jb yang pesat ni. Ramai juga orang yang datang, especially pada waktu petang . Termasuklah dengan AKU. hehe. Jom, tengok Stulang ^_-

Langit merah betul. Seram pulak aku menengoknya. 
Dengan cara ini, aku panjatkan rasa syukur pada Illahi. Subhanallah...
Ramai orang datang petang2 macam ni . Lagi2 cuaca elok bebenor :')
Time senja, best kalau nak menembak dkt sini . Time pagi, tak sure, sebab tak pernah pergi. Heheh


So, this is a few view of interesting place in Johor Bahru. Aku akan sambung upload gambar lain di masa yang lain juga. Memandangkan sekarang da jauh malam, lappy aku pon da marah agaknya tak tidur2. Loading semacam jeh aku usha dari tadi. hehe. Jadi, aku undur diri dulu. Assalamualaikum :')

aishahKay : Petang2, tak ada kerja, boleh pergi sini ni, layan perasaan~ Heheh ;')

No comments:

Post a Comment