Pages

Thursday, May 10, 2012

..++ terjah Zoo Johor++..

Salam ! Weheheyy :'D . Hari ni, nak update sikit pasai lawatan tak resmi aku ke Zoo Johor . Mehh tengok :'D

 ni burung apa, aku pun tatau lh . lupa tengok nama beliau ^_^
 a kind of seladang . ahaa 0.o
 aloloo, comeii . aku suka rusa ni :')
 tu dia ! buaya tembaga 
 swan (dalam bi) dalam bm aku lupa camna nak sebot . haha
 tatau lh burung apa *sekali lg sha kau tatau ?! haihh . err. sorry . hehe
 hypo yg alaa sweet gitu :')
 waterfall or waterfake? haha
 sang belang yg tgh standby 
 di khabarkan ramai member aku serupa ni . betoi ka? hahaha
 ladies :'D
 ohohoo, look into my eyes :'p
Lastly, Welcome to Zoo Johor :'D


So, mana2 pengunjung blog aku kalau terpantau and terpinau *apakah ??-.-'* nak datang ke Johor, adalah  menjadi tggjwb *err, yeke 0.o* utk promote Johor kat korg . Maii ler dtg sini . Hehe . Tiket masuk pon murah . Baru RM2.00 bagi dewasa . Kanak2? Ofc lh lagi murah . sengget jeh pon. Hee .

Bytheway, aku rasa bangga lh kan, sebab zoo sekarang da cantik . Majulah dari zaman lampau . hikhik . Nanti , senang2 kita datang ke sini ye ^_^ *khas utk kawan2 aku yg mulai jelez kerana aku pergi tak berajak :'p Well, aku kan da beriktiraf oleh diri sendiri sbgi photog bebas . hehe* Lain kali yo jang :'D

Haa, buat setakat ni jelaa entri aku . Hujan lh plk . Guruh . Offline dulu . Tc :'D

aishahkay : aku suka tengok hewan2 ni . Nanti kita pergi ramai2 heh? Buat rombongan :'D

No comments:

Post a Comment